Gamla klassiker!

Får lov att slänga in några gamla klassiker =)

Detta sa Dennis i sömnen en av våra första nätter tillsammans
- Macke du och jag vi kan få vem vi vill!

(Härligt me högt självförtroende )

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nästa gång jag hör honom prata i sömnen kläcker han hur sig..
-Jag gillar verkligen barn
jaha vad då undra jag?
-Dom är såååå underbara.

(hallå där jag är bara 16 än!.)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sen har vi den gången jag sitter framför datorn Denns hoppar ut sängen springer fram till mig och säger att jag ska visa honom det uppdaterade internet. Jag blir lite förvånad och undrar vad pratar du om? Dennis blir då irriterad när jag inte förstår och säger igen, - Men visa mig det uppdaterade internet! Jag kollar på honom med frågande ögon, han blänger tillbaka och hoppar i sängs.

(hmm? uppdaterat internet?)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

En annan gång sitter jag framför datorn och ser pick of destiny, när det i slutet av filmen kommer en lite hårdare låt tar dennis ett djupt andetag, sätter sig upp i sängen och gör hårdrockstecknet med fingrarna sen somnar han lugnt om.

(De kan man kalla hårdrockare ända in i själen)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dennis som arbetsledare...

Bra jobbat grabbar... kör hårt boys.

(Jag hoppas iallafall det är arbetsledare han leker!)

 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sist men inte minst har vi den gången dennis rappar snusk i sömnen men de ska vi inte gå djupare in på ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

god middag på dig !

tänkte bara tipsa om en sida där du kan få gratis
bio biljetter och även present kort. sidan heter
gratisbio och det enda du behöver göra är och bli
medlem där och sedan spana in några sidor. du får
poäng för det du gör där. du får 50 poäng när du
blir medlem och om du klickar på länken här nere
så får du 25 poäng till från mig. detta är jätte
kul och enkelt. present kort kan du få din sko hm
gina tricot kicks och alla de andra stora affärerna. och detta är gratis. har du frågor så
kan du kontakta mig :)

här är länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en kalas bra dag !

2007-12-05 @ 13:05:59
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0